Juryen vil også bestå av fotograf Espen Nersveen, fotograf og designer Tine Poppe, AD Simon Oldani fra Barracuda og AD André van Ingelem fra Leonberg.
Innsending starter 1. desember 2012 og varer til 31. januar 2013. Det er 25 prosent rabatt på innsendelser før nyttår!
Konkurransen er åpen for alle fotografer og byråer til å sende inn sine beste reklamekampanjer og kommersielle arbeider med fokus på fotografiet. Både profesjonelle fotografer, byråer, lærlinger og studenter kan delta i konkurransen.
Kategoriene det juryeres i er byråprisen, reklame, mote, portrett, musikk, produkt, mat/drikke, interiør/arkitektur, næringsliv/profil, egenpromotering på nett, årets nykommer og eget arbeid.
Vinnerne og deres bilder presenteres i egen bok og vinner av kategorien eget arbeid vinner separatutstilling på Fotografiens Hus. Konkurransen arrangeres av Norske Reklamefotografer.
Gullsnitt er Norges viktigste konkurranse i reklamefotografi, og er en enestående mulighet for fotografer til å profilere seg.
Nettside: www.gullsnitt.com
Facebook: www.facebook.com/gullsnitt
Twitter: www.twitter.com/gullsnitt
Pressekontakt:
Cathrine Dokken
e-post: presse@gullsnitt.com
telefon: 970 72 449
Innsending starter 1. desember 2012 og varer til 31. januar 2013. Det er 25 prosent rabatt på innsendelser før nyttår!
Konkurransen er åpen for alle fotografer og byråer til å sende inn sine beste reklamekampanjer og kommersielle arbeider med fokus på fotografiet. Både profesjonelle fotografer, byråer, lærlinger og studenter kan delta i konkurransen.
Kategoriene det juryeres i er byråprisen, reklame, mote, portrett, musikk, produkt, mat/drikke, interiør/arkitektur, næringsliv/profil, egenpromotering på nett, årets nykommer og eget arbeid.
Vinnerne og deres bilder presenteres i egen bok og vinner av kategorien eget arbeid vinner separatutstilling på Fotografiens Hus. Konkurransen arrangeres av Norske Reklamefotografer.
Gullsnitt er Norges viktigste konkurranse i reklamefotografi, og er en enestående mulighet for fotografer til å profilere seg.
Nettside: www.gullsnitt.com
Facebook: www.facebook.com/gullsnitt
Twitter: www.twitter.com/gullsnitt
Pressekontakt:
Cathrine Dokken
e-post: presse@gullsnitt.com
telefon: 970 72 449
Gullsnitt 2012
Mads Huseby